pondělí 9. prosince 2013

czech (I) am, čekám

Trpělivost přináší růže? Já vám nevím. Mně ty okamžiky, kdy mám být trpělivá, přijdou jak na trní. Jak kdyby mě někdo nahatou zapletl dovnitř růžového keře a nutil mě tam vydržet bez hnutí. A pak, až to skončí, dostanu růže. Pár květů na památku toho pekla, které za týden vyhodím a dojde mi, že to nestálo za to...


Mám strašnej problém s trpělivostí. Vlastně je ten problém takového rozměru, že už pár měsíců uvažuji o návštěvě psychiatra. Nedokážu vydržet ani pár stanic v tramvaji a čím je to horší, tím častěji se dostávám do situací, kdy musím čekat několik dnů nebo i týdnů.

Už je to skoro měsíc, co jsem měla takový telefonní rozhovor:
"Vydržte minutku...tady to je...tak bohužel, potvrdilo se to."
"Aha. A co se potvrdilo, nevěděla jsem, že se mělo něco potvrdit..."
"Eh...víte, objednejte se na konzultaci. Bez výsledků rezonance stejně nemůžeme mít naprostou jistotu, nechci vás zbytečně plašit..."
"A můžu vědět, o co tedy jde?"
"Promluvíme si osobně, objednejte se."

Takže mě vůbec zbytečně nevyplašila. Vůbec jsem negooglovala a nečetla lékařská skripta. Už měsíc spím skvěle.

Balík z DPD mi uvízl někde ve vesmíru, a tak se nehnu od telefonu ani z bytu. A není nikde. Vánoční pohoda.

Mám nominaci za bakalářku a čekám, jestli tuhle konečně proměním ve finanční odměnu. Už od září si představuji, co bych si za to koupila.

Týden čekám, jestli mi do Sociálních studií přijmou článek.

A jsem nedočkavá. 
Protože vždy očekávám ten nejlepší možný konec.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...