čtvrtek 12. prosince 2013

amorální amor

Dneska jsem byla ve škole odevzdat neschopenku a řekla jsem si "fůůů, jsem nemocná, já se vykašlu na čtení nějakých slohovek a povinné četby, já si dám brak!" A jak pravila, tak si našla ve školní knihovně Irvinga, kterýho ještě neměla, a šla to nahlásit kolegyni knihovnici.

Ptala se, jestli jsem na tu knihu od někoho dostala tip. Odpověděla jsem, že ne, ale že jsem četla většinu jeho románů a že jsou všechny o tom samým. Chtěla vědět o čem.

Nastal zlomový bod v mé kariéře. Neřekla jsem transky, incest, medvědi, znásilnění, smrt dětí a Vídeň. 
"Viděla jsi Pravidla moštárny? Tak třeba to napsal."
"No to bylo krásný."

A všichni jsme byli šťastni a já nevypadala trhle. Za dva měsíce to budu učit čtvrťáky. Už se slyším, jak jim vysvětluju, jak Garp získal své jméno. Už se těším...

...až ho budou taky číst...

4 komentáře:

  1. Já jsem Garpa nedočetl, a to je u mě neobvyklé. Ještě ho mám v Budějovicích. Možná ho časem zkusím znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vzdala Dokud tě nenajdu...těžko soudit, ale v těch dvaceti to pro mě bylo super a dál mi to přijde jako prima relax...

      Vymazat
  2. Irving je brak?:-) I když co na tom...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ne brak ve stylu harlekýnky nebo Fifty shades, jen pořád ležím v klas.lit., ptž mám pocit nekonečnýho skluzu, a vše, co není ve školních osnovách, je pro mě svým způsobem zakázané ovoce...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...