úterý 5. listopadu 2013

smrťosmrad

Vytrhli mě včera z mého světa poezie a konfrontovali mne s ukrutnou zimou!
"PROČ?!" ptala jsem se hned ve dveřích.
"Tady to strašně smrdí..." odpověděla část třídy.
"Co tu smrdí?" tápala jsem, ptž jsem si nebyla jistá, jestli mluvíme o té voňavce, nebo jestli ta byla taky jen cestou k "lepšímu" ovzduší.
Ticho. Jeden hlas upejpavě: "Hovno"
Oči vsloup. Hodina proběhla s okny dokořán a v bundách.

O 22 hodin později...

Jedna studentka za mnou přišla, jestli bychom ten test nemohli psát jinde, že jejich třída stále smrdí a že jí se dělá nevolno. Vyšla jsem na chodbu a aroma připomínající stanici Můstek mě udeřilo do žaludku. "Běž do ředitelny zjistit, kam se můžem přestěhovat." Přišla ředitelka a očuchávala třídu. Dlouze. Závěr byl jasný. Hovno to není.

Milé děti, tomu neuvěříte!

BYLA TO NAŠE ŠKOLNÍ JÍDELNA!

zdroj

4 komentáře:

  1. Koukám, že se toho od mojí školní docházky moc nezměnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem strašně nimravá, tudíž mi bylo blivno i vloni na jídelních dozorech, ale právě proto škola jídelnu zrušila a najala někoho, kdo měl vařit líp. Jediné, co mě k tomu "líp" napadá, je to, že to jídlo je už možná předtrávené, jinak nevim...

      Vymazat
  2. :D :D sorry, nezmůžu se na žádný pořádný komentář, protože se pořád směju :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...