středa 6. listopadu 2013

hejtrs gona hejt

Nechci mít hluboký komentář na mělké téma.
Můžete se klidně smát, ptž je čemu. 
Ale já budu trochu vážná. I když jsou totiž trotlové, jsou tak nějak moji.

Jako holka socmédiová vím většinou hodně včas, kde se co postlo a shareovalo, takže hned první večer, kdy vyšlo video Niky Tučkové, jsem měla očka jako výherní automat v non-stopu. Pobočnice jí totiž dělaly holky z třeťáku.


Tenkrát týden nepřišly do školy a já se jim nedivím.

A dneska další pecka. Patrik, co je nejkrásnější a má SWAG, chodí k nám na školu též.


Je těžký se tomu jeden týden smát a druhý přijít do školy, kde působíte jako metodik prevence šikany, a udržet si poker face.

A tak jsem teď seděla ve vaně a přemýšlela.
Myslela jsem na diskuzi na Novinky.cz, kde nejoblíbenější komentář u dívek zadržovaných v Pákistánu byl tento:

Problesklo mi: dobře, že šel Patrik na obchodku, má talent na marketing.
A s další vlnou teplé vody, která ze mě smývala tu těžkou otázku, jak to budu řešit, jestli ho budou šikanovat, ke mně přišly ty dva grafy o nabídce a poptávce. Našel kráter v trhu emocí.

We all need somebody to love.
We all need somebody to hate.

Hatebusiness. Úspěšní lidé už si zařídili dobré píárko a od té doby, co jsou geekové in, se průměrný šikanátor kope nudou do sedadla. Dneska je cool mít ár-í-es-pí-í-sí-tý, bro, že si borec, a já to beru. Jenže negativní emoce se kumulují a po kom máme hodit vajíčko či rajče, no po kom?!

Taky jsem kroutila hlavou nad tím PROČ TO DĚLÁ, ale při podrobnějším zkoumání se ukazuje, že ať už dělá cokoliv, dělá to dobře. Na patnáctisekundové video, na kterém řekl, že je krásný, dostal tisíc komentářů. Tisíc hejtů. Má 3500 sledujících na Facebooku. Stačí mu napsat jednou týdně "jsem nejlepší" a folouni nafounění mu tam bez výčitek přijdou říct, že není, a je jim skvěle. 
Sluníčka a pusinky lítají dál jejich světem, ptž všechno zlo schytal právem namyšlenej blb. Fair enough.


Jsem sama zvědavá, jak to Patrik zvládne. Postavil se na pranýř a zlepšuje svět tím, že si všichni plivnou na něj.

Nene, dneska neodsekneš svojí mámě ani nekopneš svýho psa. Dneska jsi to všechno už vydal ze sebe, svým úderem na solar hudebního nevkusu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...