středa 28. srpna 2013

stay singlešpaněl!

dneska jsem se báječně bavila u buzzfeedu o tom, co nechtějí slyšet singles

Jelikož už třeba mezi svými studenty jsem si získala oblibu neprozřetelným vyprávěním historky o tom, jak na mě autobusák na celej bus křičel "Proboha, ženská, to nemáte chlapa?!" domnívám se, že bych na toto téma zvládla i knihu, ne jen jednu stranu gifů...

Nicméně, hej, to že něco slyšíte, to je nic. Pokud máte smysl pro příběhy, máte spíš radost, že se to vůbec stalo. Horší věc je, když někdo z vašich soukmenovců cyniků najednou začne vykládat "Já už se chci usadit..." a vy nahodíte chápavej úsměv číslo sedm, ten, co používáte u lidí s psychickou poruchou, co štěkají na tramvajový zastávce.



Kdysi jsem četla něco o tom, že jestliže vnímáte to, že jste kuřák, jako součást své identity, pak varování, že kouření způsobuje rakovinu, ve vás vyvolá úzkost, na kterou reagujete zvýšením dávky cigaret.

Všechny tyhle situace, kdy mi moji zadaní přátelé říkají "Já mám takový tušení, že už dlouho sama nebudeš!" ve mně vyvolávají neodolatelnou potřebu zrušit každý potenciálně úspěšný rande. Minimálně třeba na podvědomé úrovni tím, že se začnu blbě smát "Mě jako zveš na rande, jooo? Tak ale jako kytka, do desíti budu doma a žádnýýýý prasečinky!!!"

Takže to nedělejte. Nechte nás chodit si na kafe, ptž každý potřebuje něco(ho) milovat, nechte nás užívat si večeře v restauracích, ptž vařit pro jednoho je vopruz, nechte nás koukat na seriály online, ptž seriálové postavy se usadí až tehdy, když klesne sledovanost. 

*Při psaní tohoto postu nebyl rozbit žádný paňák ani láhev*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...