pátek 15. března 2013

hi time

Spěch mě připravuje o možnost vychutnávat si ty krásný chvíle. Jasně, furt jsou tam momenty...třeba anglická konverzace, která začne diskuzí o protidrogových programech, pak se trénuje představování, chlapec začne slovy "Hi, I am" a druhý mu odpoví "Yes, you are high." 
Pamatuji si, že jsem si tento týden dvakrát utírala slzy smíchu...ale ten čas! Nemám čas si to pak převalovat v hlavě, kutálet si tu situaci z hemisféry do hemisféry a pak ji předat dál. Blogísek strádá, můj deníček strádá a jedinej, kdo se tu přežírá, je můj diář, kam jsem si prvně v životě napsala, že si musím obarvit vlasy, protože jinak pochybuju, že bych si té nutnosti všimla dřív, než by se mě ty moje všetečky zeptaly, jestli je to  takhle naschvál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...