úterý 22. dubna 2014

die(t)

Je to měsíc, co jsem začala bojovat se svým těhotenským vzhledem. Protože své tělo nechci urazit řečmi o tuku, vysvětlila jsem mu, že jde o akci "zdravý životní styl" a není to nic proti jeho tvaru, tak se moc nevztekalo a šlo do toho. Můj jídelníček ovlivnila nejvíc moje kamarádka ze Světa zdraví, která nejen že mi poradila, ale dokonce mě pokaždé sprdla, když mě při nějakém hříchu přistihla, nebo mi velkoryse přinesla vhodnou véču. Zlato.
Začala jsem cvičit, běhat, jíst zeleninu. Přestala jsem pít kafe, jíst cukr a spát celý den. K nemilosti svého milého jsem vyhledala tradiční čínskou medicínou ... no a teď ležím s horečkami v posteli a je mi vážně mizerně. Už to skoro vypadalo jako PR článek, co? :)

Takže jediná šance na zábavné historky pramení ze stohu slohovek, co mám na stole. Budu nám držet palce, ať se u nice nasmějeme ;-) mějte super týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...