neděle 15. září 2013

before I die

Když jsem přemýšlela, jak začít tenhle rok pro čtvrté ročníky tak, aby měly chuť do práce, šla jsem cestou pro puberťáky nejlepší - chtěla jsem, aby sami chtěli. Hned první hodinu jsem jim dala napsat slohovou práci, ve které se měli inspirovat tímto videem.

Předtím, než zemřu, chci začít žít.
Než zemřu, chci být překvapen.
než zemřu, tak chci, aby se Slavia stala tak slavnou, jako byla v minulosti
...dát si uzeného lososa s paštikou a citronem
Než zemřu, chci nejdříve splnit veškeré své povinnosti k rodině
Být sám sebou. Žít život někoho, kým nejste, je tou největší prohrou.


Ale vesměs všichni psali: odmaturovat, dostat se na vysokou, udělat vysokou, najít si práci, co mě bude bavit, založit rodinu, cestovat. A domy s bazénem a labradorem.

Napadá mě, že asi teď zrovna žiju svůj středoškolský sen.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...