pondělí 22. dubna 2013

nespecifikované šílenství

Mgr. Šnorek nám říkal, že v MKN-10 je F 99- nespecifikovaná duševní porucha, jinak označovaná jako "učitelka"

dneska jsem měla zas zdravotnické školení.
seděly, horní části jejich těl svíraly se stehny ostrý úhel, aby byly k té tabuli blíž, když nemůžou stát před ní. "Já vím, je to ááááčko, ááááčko"
už jsme se Zuzkou snědly chipsy, katjes, banány, sojové suky, ovesné sušenky a vypily všechny nápoje z automatu, a tak jsme si jich začaly všímat.


Každej jste určitě ve škole měl šprtku, tu jednu trapnou, co by šla přes mrtvoly, co ji nezastavilo nic. Tak si jich představte deset v jedné místnosti. Pobouřené tím, že zákon učiteli nedovoluje, aby žákům vydezinfikoval ránu. Ano, je to tak. Ne, ani po klíštěti. Ne, ani tenhle přípravek. Ne, tohle je taky dezinfekce...

Hlavou mi běželo, jak to, že tyhle třicítky znají deset druhů dezinfekcí a mě napadlo jen "Můžu mu to polít vodkou?" což jsem jako dotaz zavrhla, ptž bych zřejmě musela nejdřív osvětlit, co to vodka je.

Po chvilce kroucení hlavou jsme se Zuz došly k závěru, že jsme tam zřejmě jediné normální proto, že jsme ve školství teprv pár měsíců. Pak jsme se koukly znovu doprava na ty culíkatý efdevětadevadesátky a jedna druhou jsme uklidňovaly tím, že naši studenti jsou naštěstí lemlové, tudíž se od nich nic takového naučit nemůžeme.

Ale děsilo nás to DOST!


2 komentáře:

  1. Každý povolání člověka poznamená. Nevybereš si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dej bůh, ať si zachovám svůj cynismus, aspoň:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...