pondělí 25. února 2013

cool je jen vůl

Když učíte češtinu, ať děláte, co děláte, furt jste ten otravnej člověk, co chce nesplnitelné a vyprávíte o krabičkách z papíru, z kterých už jsou dávno filmy. V tomhle mi ta angličtina přišla vždycky lepší. Můžete se vyptávat na osobní život, vtipkovat i probrat, co bylo v posledním Big bangu a pořád je to v rámci vašeho pracovního úkolu. Tak se to zdálo coool.


Dneska jsem spojovala dvě skupiny AJ a střetla se s hérečkou. Hérečka, když pochopila, že na ni mluvím, vyndala sluchátka a pusou, ve který měla tolik žvějkačky jako Jarda Jágr, když má hlad, zamlela: "Tak snad to nemusím dělat teď, ne? Snad stačí, že vás neruším, ne?" na to jsem vyjádřila svou myšlenku "Strč sluchátka do žvejkačky a hejbni zadkem" kulantním opisem "Na tohle mám jiný názor." Ale opis nebyl pochopen a hérečka si dál ujížděla na svých beatech. V tu chvíli jsem si vzpomněla na všechny ty hysterický scény, které kdy spáchaly mé učitelky, a pochopila, že být cool bude asi otázka temperamentu, ne předmětu. A taky jsem se upevnila v názoru, že ze školství musím do pár let pryč, bo jinak si přečtete v Blésku "Úúúúčitelka oběsila dítě na žvejkačce."

4 komentáře:

  1. a lidi se pak divi, ze jsou ucitelky tak trochu jiny...podle me se to zhorsuje podle poctu vrazd v mysli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha, no to bych se nedivila, asi si povedu nějakej soukromej introspektivní výzkum:)

      Vymazat
  2. Navrhni ji na dvojku z chování. Aspoň bude mít čím se chlubit, až bude velká. Já jsem na všechny své dvojky z chování hrdý. Lituji jen, že jsem nikdy nedosáhl trojky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla spíš hrdá, takže tuhle radost bych jí neudělala.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...