úterý 27. listopadu 2012

tys dopad

5/11
Opravuji slohovky na téma popis mého pokoje. PROČ mi všichni kluci píšou, že mají letiště a proč proboha píše Honza ze 4.A, že má vždy čisté povlečení?! Divnost.

6/11

Minulý týden: "V pondělí je pátýho, 5+7 je 13., takže 13.11." "Pani profesorko, to je 12." "AHA" Dnes: "Takže dneska je 6., takže 6+7 je 15, píšu si" děvče tiše špitlo: "13" "Co?" pohled do země: "6+7 je 13"....ano, všichni oficiálně vědí, že jáááá neučím matiku. Dr. Mazehóová říkala, že se nemáme snažit vypadat dokonale. Mission accomplished!

7/11

Ráno mě zastavila ředitelka s dotazem: "Prosim tě, nemáš nějakýho milence podnikatele? Potřebujem diáře." Teď jsem psala ve 4.A cvičení na n/nn. Poučení KU__Í KOŽICH je riskantní zadání...

9/11

Z mých studentů se pomalu, ale jistě začínájí stávat lingvisté: "Paní profesorko, ukojit ženu je od slova koitus?" 

9/11

Učila jsem Lolitu: "no, a to light of my life, fire of my loins najdete i u Lany Del Rey v Off to the races. A fire of my loins překládali v TBBT jako pálení v ledvinách a jo, ta Vivian Darkbloom...koukáte někdo na Pretty Little Liars? Protože tam to je..." ke konci mi už došlo, jak šíleně vypadám :D

16/11

Prezentace vybraného časopisu-JOY: Tady je rubrika "vztahy" tady na tomto článku bych chtěla doložit princip obrácené pyramidy (čte článek o swingers party). Zděšením mi padá brada a povídám: "Veroniko, to je síla! Kde je nějaká láska?!" Veronika zabila: "Tady je pak ještě článek o lásce. Jmenuje se to "Jak zbavit muže vůle."":D a já se bála Elle....

21/11

 Psali jsme diktát, který se jmenoval "Ukázka z románu Kouzelný vrch" a jeden koumák se mě ptá, jestli je na konci H nebo CH. "Jasně, Honzo, čím jinak by byl Thomas Mann slavný, než tím, že napsal román o tom, že kouzelně vrhnul"...teď to opravuji...má tam H.

21/11
Vejdu do 3.A, už ode dveří s nimi žertuji, David se na mě podívá a povídá: "Vy jste naše FELAČKA" v tu chvíli by se ve mně krve nedořezal. Tvl, tvl. "Co...co prosím jsem vaše???" -"Felačka, jako fellow, kámoška prostě..!" (ježiš uffffffff, nesouvisí to s felací:D )



7 komentářů:

  1. Chčiju maggi v kostkách :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si pod slovem FELAČKA představil studentku FEL. Čtvrtá A je čtvrťák osmiletýho?

    OdpovědětVymazat
  3. :D no, každého mysl je asi ukotvena v trošku jiných kontextech. Na střední škole čekám spíš prasárničky:)) učím na střední odborné škole, 4.A je lyceum (4leté), takže maturanti ;D

    OdpovědětVymazat
  4. V tom případě bych letiště bral jako nabídku.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...